środa, 24 maja 2017

Pamiętnik

Czekałam długo na ten moment abym w końcu mogła powiedzieć, że mam czas. Okres maturalny był bardzo stresujący i wyczerpujący. Przez co nie będę ukrywać moja dieta i treningi nieco się zmieniły. W końcu maturę piszemy raz w życiu. Chociaż w sumie to można pisać ją więcej niż raz. Nieważne ja chciałam raz.
Nie ukrywam również mojej radości w związku z ukończeniem szkoły. Chociaż nieco bardziej od wykształcenia średniego i  dobrze zdanej matury cieszy mnie myśl, że nigdy więcej nie będę musiała oglądać kilku twarzy. 
W raz z rozpoczęciem wakacji w mojej głowie pojawiło się pełno pomysłów i nowych celów. Tak żebym za długo się nie nudziła. Po pierwsze postanowiłam wrócić do prowadzenia bloga, pisania przede wszystkim szczerze tego co myślę. Poprzednik rok zmienił mnie trochę i każdy kolejny zmienia na lepsze. Głowa pełna marzeń i pomysłów. Mówią, że wchodzimy w dorosłość i czas dorosnąć, zacząć myśleć realistycznie. 
A ja wiem, że się mylą ;)  
Niżej znajdziecie fotki, które są przedpremierowymi efektami współpracy z Karolą ;D  




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz